previous pauseresume next

دومین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

به اطلاع می رساند دومین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» - ۲۷ تا ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ در دانشگاه اصفهان برگزار می گردد.

 

اهداف کنفرانس:
  •
توسعه‌ی پژوهش‌های مبتنی بر تحلیل و تولید محتوا در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
 •آسیب‌شناسی و آینده‌پژوهشی صنعت بازی‌های رایانه‌ای ملّی
نگاه ویژه: بازی‌های جدی(Serious Games)؛ کاربردها، رویکردها، افق پیش رو 

 

محورهای کنفرانس:
  •
تحلیل بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌های روانشناسی، جامعه‌شناسی، علوم شناختی، سلامت
جسمی و روحی، آموزش، مدیریت و مدل‌سازی کسب و کار، بازاریابی، اقتصاد، تجارت و...
  •
تولید محتوای بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌های آموزش، درمان، تبلیغات، هویت‌یابی،
فرهنگ‌سازی، ترویج آموزه‌های ملّی و مذهبی، گردشگری، پدافند غیرعامل و...
  •
فناوری‌های مطرح در تولید و توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
  •تحلیل زیبایی‌شناختی و هنری بازی‌های رایانه‌ای
  چالش‌های امنیتی و ملاحظات حقوقی بازی‌های رایانه‌ای
  بازی‌های رایانه‌ای و قدرت نرم
  •و سایر محورهای فنی، هنری و علوم انسانی

 

مهلت ارسال مقالات: پانزدهم آذرماه ۹۵

اعلام نتایج داوری: اول بهمن ماه ۹۵

ارسال مقالات نهایی: دهم بهمن ماه ۹۵

 

علاقه مندان جهت دریافت اطلاعلت بیشتر می توانند به وب‌سایت کنفرانس به آدرس  cgco2017.ui.ac.irو کانال تلگرام به آدرسtelegram.me/cgco2017  مراجعه نمایند.